Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

χωρισ τιτλοο :)

1)Και στην τελικη τι ζηταμε? Καποιον να μας πει ειμαι κατω απο το σπιτι σου... Κατεβα μην τα γ@μησω ολα!
2)Οσο υπαρχει σοκολατα ολα καλα θα πανε!!!
3)Καποι βλεπουν τα πραγματα οπως ειναι και λενε: ΓΙΑΤΙ? Εγω τα βλεπω οπως κανεις δεν τα εχει ξαναδει και λεω: ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ?
3)Τα πάντα ακριβαίνουν εκτός από τους ανθρώπους που γίνονται ολοένα και φθηνότεροι...!!!
4)Δεν υπαρχει ασχημη γυναικα... Υπαρχει αντρας που δεν πινει!!
5)το κρεβατι μου με κοιταζει με τσαχπινικο βλεμμα, νομιζω οτι με θελει.. λεω να του την πεσω στα ισια! καληνυχτες...
6)I' sexy & i know it...
7)Ώσπου τέλος ένιωσα... Και ως που να μ'έλεγαν τρελή ότι από ένα τίποτα γίνεται ο παράδεισος ♥
8)Οταν ο ηλιος σταματησει να ανατελει τοτε κ εγω θα σταματησω να σου λεω Σ' ΑΓΑΠΩ...
9)Μερικές φορές κάποιος ''άγνωστος'' σου πατάει λίγο το πόδι και ζητάει αμέσως συγγνώμη ... ενώ κάποιος ''δικός σου'' σου τσαλαπατάει την καρδιά και ούτε καν τον αντιλαμβάνεται ... :/
10)-Παιζουμε κρυφτο?
-Αν σε βρω τι κερδιζω?
-Θα τα φτιαξουμε... Θα ειμαι στη ντουλαπα! ♥
11)Βασικα ψωφα λιγο να δεις πως ειναι... :S
12)Οταν σου κανω like σε ενα τραγουδι σημαινει οτι το τραγουδι μου αρεσει οχι εσυ! :$
13)Να χαμογελας... Μονο ετσι χαστουκιζεις οσους σε πληγωσαν...
14)Boys lie more, but girls lie better...
15)Μια σχεση αποτελειται απο ενα αγορι, ενα κοριτσι και αλλα 100 ατομα που θελουν να χαλασουν αυτην τη σχεση...
16)-Συγνωμη να διακοψω?
-Τι θες ρε?
-Τιποτα να διακοψω ηθελα μονο...
17)Αν παιξεις με τα συναισθηματα μου εγω θα πεξω με το μυαλο σου... Εγω θα ξενερωσω αλλα εσυ θα τρελαθεις..!
18)7 τα θαυματα και εσυ ακομα ενα...
7 ζωες δεν θα χορτασω να χω εσενα...
7 τα θαυματα κ εσυ το πιο μεγαλο δεν θελω πια απ' τη ζωη μου τιποτα αλλο... ♥
19)Κοροιδευετε τα τουρκικα σιριαλς... Αν ομως σας απειγαγει ο ξαδερφος της θειας του θετου πατερα της κουνιαδας σας να δω τι θα λεγατε... :P
20)Μου αρεσει η σκληρη δουλεια.... Μπορω να καθομαι κ να την κοιταω για ωρες....
21)Ασε μονο ενα φιλι στο ποτηρι και εγω δεν θα ψαξω για το κρασι....♥
22)Οταν δεν χαμογελας να θυμασαι ποσο σε ΛΑΤΡΕΥΩ!!! ♥
23)Λεμε 'φυγε' για να μην πουμε 'μεινε'.... Λεμε 'στο καλο' αντι να πουμε σε 'χρειαζομαι'.... προτιμαμε να χασουμε την αγαπη μας παρα τον ΕΓΩΙΣΜΟ μας... :/
24)Με χωρισε γιατι δεν του εδινα σημασια ή κατι τετειο ειπε δεν ειμαι σιγουρη... :$
25)Δεν με νιαζει τι λενε οι αλλοι για μεναα.... Που να 'ξεραν τι λεω εγω για αυτους... ^_^
26)Το σφουγγαρακι
της κουζίνας με κοιτά...
Το κοιτώ και εγω...Με ξανακοιτά...
Το ξανακοιτώ............ -Μπόμπ, ΕΣΥ???
27)Ειναι καλυτερο να εισαι ο λογος που χαμογελαει καθε πρωι και οχι ο λογος που κλαει καθε βραδυ..
28)-Κουκλα ζαχαροπλαστης ηταν ο πατερας σου?
-Ναι ρε εφτιαξε και σενα τον χαλβα...!!!
29)Να μην λυπασε για τις ωραιες στιγμες που τελειωσαν... Απλα να χαιρεσαι επειδη υπηρξαν... ♥
30)Στο δεξί μου χέρι . . . έχω μια LACTA
Στο αριστερό . . . έχω μια ION
Διάλεξε . . . τι θες να γίνεις . . . 
Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου ή η πρώτη μου αγάπη και η παντοτινή . . . ;;
31)-Να ρωτησω κατι??
-Οτι θες
-Μ'αγαπας??
-Τι ερωτηση τωρα ειναι αυτη??
-Απαντησε μου σε παρακαλω
-....
-Καλα αντιο..
-ΑΝ ΔΕΝ Σ'ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΟΥΝ ΕΔΩ ♥
32)έκαψα όλα μου τα κύτταρα να σε σκέφτομαι και δεν μου έμεινε ούτε ένα να σε θυμάμαι...♥
33)Αν δεν ακούς λέξεις από ανθρώπους που τις περιμένεις,
δοκίμασε να διαβάσεις τις πράξεις τους!
Aκόμα και οι πιο μικρές, κρύβουν πολλά λόγια..♥
34)Θα δω ταινια... Πεταγομαι μεχρι το video club να παρω ιδεες για το πια θα κατεβασω... :P
35)Ειτε νε αγαπας ειτε με μισεις παλι καταληγεις στο να με σκευτεσαι..
36)Αγαπη λενε.. Θα σε βγρει οπου και να σαι.. Εγω ποσο καλα εχω κρυφτει??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου