Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Επανέρχονται οι σχέσεις αλληλογραφίας...
Ο ένας γράφει τον άλλον... όλο και πιο συχνά...!!

Το παιχνίδι είχες χαμένο απ' την τόση σου την σιγουριά!

I' m still loving you... :/

Ο Αγιος Βασιλης ειδε τις φωτογραφιες σου στο facebook και αποφασισε πως αυτα τα χριστουγεννα θα σου χαρισει ρουχα!!

υπαρχουν καποιεσ στιγμεσ που βλεπω τον πρωην μου και λεω: Τι διαλο ληγμενα επαιρνα??

Λενε οτι οι παλιες αγαπες πανε στον παραδεισο... Εγω παντως τον εστειλα στο διαλο και υσηχασα!

Δεν θα χρειαζοταν να συγκρατησω τα νευρα μου αν οι ανθρωποι που ειναι διπλα μου μπορουσαν να συγκρατησουν την ηλιθιοτητα τους!!

Ο τελειος ανδρας ειναι σαν τον αη βασιλη... Ξερουμε οτι δεν υπαρχει αλλα συνεχιζουμε να πιστευουμε σε αυτον...

 Κοπελιά μπορεί εσύ να του τν πέφτεις..αλλά εγώ του τν σηκώνω;) 

Ενα μηνημα σου μπορει τον κοσμο να αλλαξει... Στειλτο το ρημαδι!!

θα ηταν καλυτερα να μην παιζετε με την ψυχολογια του αλλου...|Δ|Μ|Κ|Γ|

εγω να ζηλευω?
χαχαχχαχαχαχ...
εννοειται!!

Αν θες να αποκτησεις κατι που δεν ειχες ποτε κανε κατι που δεν εκανες ποτε..!

Είναι το αίσθημα που νιώθεις μέσα σου, όταν κατάφερες να κάνεις ένα τόρρεντ με 3 Seeders να πηγαίνει με 100 kB/s ..... Απλός ανεκτίμητο.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου