Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Νίκησες πάλι... ♥

but it's time to face the truth...
i will never be with you :/

Φοβάμαι μήπως μία μέρα με αφήσουν όλοι... Λαι τότε θα μείνουν μόνοι τους... :-P

-χθες με πηρε αγκαλια και μου ελεγε γλυκολογα...
-και μετα? 
-ΞΥΠΝΗΣΑ...

Αναρωτιέμαι, σε ποιό λουλούδι να σκύψω, να μυρίσω το άρωμα σου? Ποιός δρόμος βγάζει στα κρυμμένα μυστικά των σκέψεων σου?

Το παιχνίδι είχες χαμένο απ' την τόση σου την σιγουριά...

mirror is my best friend
cause when I cry it never laughs...
*charlie chaplin*

Στο τηλέφωνο:
-Γεια σας,θέλω τον Μάρκο..
-Λάθος κάνετε
-Το ξέρω αλλά εγώ τον θέλω γαμώτο!!!

πέρσι ζήτησα από τον άι Βασίλη το πιο όμορφο πλάσμα του κόσμου...
και ξύπνησα σε ένα κουτί...

Τον πιο σκληρό εαυτό μας τον βγάζουμε στη μάνα μας.... Φταίει που ξέρουμε, πως θα μας συγχωρεί για πάντα...

whatever makes you smile, it's hurting me... ♥ |18| ♥

all I want for Cristmas is YOU... ♥ ♥ ♥

Oταν Μια Γυναίκα Σε Λέει χαζό... Σημαίνει"Μ'αρέσεις" 
Οταν Μια Γυναίκα Γελάει Με σενα.. Σημαίνει "Ειμαι Ερωτευμένη" 
Οταν Μια Γυναίκα Κάθεται Σιωπηλή... Σημαίνει "Με Πληγώνεις" 
Οταν Μια Γυναίκα Κλαίει... Σημαίνει "Είσαι Σημαντικός Για μενα" 
Οταν Μια Γυναίκα Σε Ζητά... Σημαίνει "Δεν θέλω Να Σε Χάσω"♥

εγωω και εσυυ ... τα χριστουγεννα μα2ιιι
4ησου λιγοοο... ♥

Τι κοπλιμέντα και μαλακίες.Πες της: ''σα να έχασες δυό τρία κιλάκια από την τελευταία φορά που σε είδα''.Σ'ερωτεύτηκε...

my name is 'I' my problem is 'LOVE' and my solution is 'U'

ο αντρας δεν χεια2ετε να ειναι ωραιος για να γοητευσει μια γυναικα...
απλα ειλικρινής τολμηρος [με μετρο] και ΟΧΙ δηθεν....

-Άντε παιδί μου, σήκω 7:30 πήγε !!
-7:30 ώρα μαμάς ή ώρα Ελλάδος ?

Σ'αγαπω...
Στο φωναζω...
Στο γραφω....
Τι αλλο θες?
Τωρα το ξερουν ολοι.....Εσυ?
Ποτε θα το μαθεις....
Ποτε θα το καταλαβεις....
Ποτε θα το νιωσεις....
Ποτε μαλλον...

Ενός λεπτού σιγή για τα αστεία που είπαμε, δεν τα άκουσε κανείς και αργότερα τα είπε κάποιος άλλος και γελάσαν όλοι ......

- Κοπελια ξερεις ποιος ειμαι εγω???? ;)
-'Οχι! Ο.ο
- Ο καινουργιος σου ερωτας! ;)
- Εσυ ξερεις ποια ειμαι εγω???
- Οχι!
- Η καινουργια σου χυλοπιτα!!

Οταν ημασταν μικρά και φωνάζαμε "Μη μου κρατάς το χέρι,είμαι μεγάλη πια!" Τώρα που μεγαλώσαμε και το χουμε πραγματικά ανάγκη δε βρίσκουμε άνθρωπο....

Γεμάτος ο ουρανός αστέρια και διάλεξα το ουφο....!!!!!!!

ANTE ΘΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΘ ΚΘΑΝΑΓΡΑΠΘΕΙΘ... <\3

προσπαθεις να κανεις τα παντα για καποιους κ αυτοι σε γραφουν... -.-

Λυσσαξατε να κρυώσει ο καιρός, ορίστε κρύωσε!
Ψοφολόγησαν και τα κουνούπια και κοιμόμαστε τελείως μόνοι μας τωρα... :'(

A smile is the best make-up for any girl... ♥

ΘΕΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΔΥΝΑΜΗ 
ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ!!

για πάντα 9α μείνω αν ρωτάς... ♥ 
[δεν απευθύνεται πουθενά μην παρεξηγηθούμε κιόλας]

Έλυσα όλα μου τα προβλήματα και
τώρα τρέχουν σαν παλαβα απο δω κι'απο κει.. :)

εσυ αμεσως να καταστρ4εις τη στιγμη... :p

Αγαπητοί, Locomondo, αυτό το 'δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα' μήπως να το ξανασκεφτείτε λίγο??

Προσεχω πολυ τη διατροφη μου...Τρωω μονο μαυρο ψωμι...Η τελος παντων αυτο το χρωμα που παιρνει οταν ειναι γεματο μερεντα...:):)

η ταξη ειναι φυλακη και οι μαθητες σκλαβακια και η φατσα του καθηγητη μου αναβει τα λαμμπακια!!!!

9ελω να σε δω
9ελω να'σαι δω

δηλαδη τι παει να πει τα εχουμε?
ποια εχουμε?κι αμα χωρισουμε μετα 
τι δεν εχουμε?που πανε? ποιος τα'χει?
μπερδεμα παω να κανω κουνια..!!!

-μαμα βγαινω...
-με ποιον?
-με τον κωστα...
-ηηη με αυτον τον αλητη χωρις 2ακετα??

αυτοι που δεν αγαπησαν δεν ξερουν απο ΠΟΝΟ ...| ♥ |

βρικολακας:ειμαι βρικολακας!!!
γυναικα:μπορεις να διαβασεις και τη σκε4η??
βαρικολακας:αν 9ες να με δεις γυμνο... απλα πες το...

Δε παχυνα πολυ απο περσυ το χειμωνα απλα δε μου κανει ουτε το παπλωμα.

-Μου είπε ότι πατάω σπάνια στο μάθημά του
-Ε και τι του είπες;
-Συγνώμη κύριε ποιος είστε; !!!

Πώς λέγεται στα αγγλικά: η γάτα που έπεσε στο νερό και πνίγηκε...
-The cat BUM in the water, GLU GLU GLU and no more MIOU MIOU!!!

..η γυναικα της ζωης σου ειναι αυτη που ξερει τι μα@ακας εισαι...και παρ ολα αυτα καθεται μαζι σου..

Θέλω να γράψω "Σ' αγαπώ" σε μια πέτρα και να στην πετάξω με δύναμη στα μούτρα!... Έτσι για να καταλάβεις πόσο πονάει... η "πεταμένη" αγάπη!..

Είναι μια μύγα
που εδώ και ώρα,
παίρνει φόρα και χτυπάει
το κεφάλι της στο τζάμι....
Ποιος ξέρει τι μαλακία θα έκανε...!!

Μαθητης: Every day I'm shuffilin'...
Καθηγητης: Τι λες παιδι μου!! ;;; 
Μ: Sorry for party rocking...
Κ: Τι νομιζεις οτι εισαι;
Μ: I'm sexy and I know it.. :-P
K: Τι στιλ ειναι αυτο στην ταξη;;!! 
Μ: Oppa gangnam style...
K: Τελειωσε ακολουθησε με στον διευθυντη τωρα!!
Κ: I,I follow I follow you..

Κορίτσι:Να σε ρωτήσω κάτι?
Aγόρι:Ναί!
Κορίτσι:Τι είναι πιο σημαντικό για εσένα,εγώ ή η ζωή σου!?
Αγόρι:Να ρωτήσω και εγώ κάτι?
Κορίτσι:Ναί!
Αγόρι:Τι διαφορά υπάρχει?♥ ♥

●̮̮̃•̃)
/█\ <-- Αυτος ειναι ο Γιώργος Παπανδρέου
.Π.
Με κάθε "like" τρώει φάπα για την κατάσταση που δημιούργησε στην χώρα μας!
Για να δω πόσες φάπες θα του ρίξουμε;; :D

Ενοειται.ψυχη μου.την εχω.πατισει μαζι.σ♥♥

Το ξέρεις ότι σΆ αγαπώ;
μη με ρωτήσεις πόσο,
γιατί δεν έχω τη σωστή 
απάντηση να δώσω.
Πολύ ψηλά στον ουρανό
λάμπουνε τα αστέρια,
μα το δικό σου συνεχώς
λάμπει στα δυο μου χέρια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου