Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

:)

Όλοι είμαστε όμορφοι αλλά σε διαφορετικά μάτια... ♥

Βλέπω κάποιες κοπέλες που λένε η ζωή είναι μεγάλη πουτάνα και μου έρχεται στο μυαλό η διαφήμιση της coca-cola ... η ζωή έχει τη γεύση που της δίνεις !!!

To κρεβάτι μου είναι ένα μαγικό μέρος όπου ξαφνικά θυμάμαι ό, τι έπρεπε να είχα κάνει...

Γίνε ακριβό έπαθλο ... ΟΧΙ γρήγορος στόχος...

Κάποιες πόρτες της ζωής σου πρέπει να τις κλείσεις... Όχι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο απλά δεν σε οδηγούν πουθενά!!

Αϋπνία: Η εκδίκηση του μυαλού για όλες εκείνες τις σκέψεις που απέφυγες να κάνεις την ημέρα ...

Όταν η μέρα ξεκινάει καλά μην αγχώνεσαι, όλο και κάποιος θα βρεθεί να στην χαλάσει...

- Με είπε βίαιη και επικίνδυνη!
- Απίστευτο! Και 'συ τι έκανες?
- Τι εννοείς με το πτώμα ??

Φτερνίστηκα.Σύμφωνα με τη μάνα μου αυτό σημαίνει ότι είμαι κοτζαμ γαϊδούρα,δεν προσέχω και βγαίνω έξω με μαλλιά βρεγμένα και χωρίς ζακέτα και θα την πεθάνω!!

Εγώ να εμπιστευτώ πάλι εσένα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ !!!

Τα δυο σσ τα ματάκια αυτά π αγάπησα!^^

Κριμα και μπορουσα να σε βοηθησωω..!!

Όταν μια γυναίκα σου μιλάει για τα προβλήματα της..
Δεν σημαίνει ότι παραπονιέται......Αλλά οτι ΣE ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ !

Den yparxei tpta kalytero apo ena eyxaristw kai xaroymeno "Kalimera" Apo enan anthrwpo pou agapac :)

Μαγκια μου να λεω σ' αγαπησα κι ας εχω πεσει εξω...
να ψαχνω Δυναμη κι αποψε για ν' αντεξω..
γιατι μαγκια μου ειναι που ακομα σ' αγαπω....

Εγκληματίας είναι και οποίος /α σκοτώνει τον έρωτα.... Καλημερες!!

Ωραία η βαμμένη γυναίκα δε λεω...Αλλά.... Μεγάλη η διαφορά από το βάφτηκα να βγώ στο βάφτηκα...αυγό πασχαλινό!

Καποιες φορες θελεις.....
Να ουρλιαξεις δυνατα.....
Να τρεξεις προς το αγνωστο...
Να κρυφτεις στα σκοτεινα.....
Να χαθεις στο πουθενα....
Να χαρισεις τα αστερια....
Να τα σπασεις ολα μια φορα....
Να μην σε νοιαζει τιποτα.....
ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΑ ΘΕΛΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ
ΠΡΕΠΕΙ....
ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΠΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ
ΦΟΡΑ....





‎- μαμα εχω το μεγαλυτερο πουλι απ ολα τα παιδακια στο σχολειο...
- ησυχασε Βαγγελη μου, μονο εσυ εισαι 17 χρονων στην τετάρτη δημοτικου...!!





‎-Στολίζω το δέντρο θα με βοηθήσεις?
-Ναι!τι θες να κάνω?
-Μπές στην φάτνη μας λείπει το γαϊδούρι...!! 





οταν χασετε ενα ατομο τοτε 9α καταλαβεται τν α3ια τ γτ τωρα τπτ...





-εισαι βλακας!
-κι εσυ ηλιθιαα.
-δεε σ'αγαπω
-ουτε εγω
-να φυγειις!
...-θα φυγω!
-τι κοιτας?
-τελειωσες?
-ναι.
-ε,ελα να σε παρω μια αγκαλιτσα τωρα♥





Πες πως με θες ναι ναι ξεχνα το χθες ναι ναι το δρομο βρες εμενα θες μωροο μου♥





οι σκιες δεν αγαπανε γιατι δεν εχουνε ψυχη οι σκιες δεν αγαπανε μια σκια εισουν και εσυ.....





‎-Πιστεύεις στο τέλος του κόσμου...??
-Όχι..
-Και πότε θα το πιστέψεις...??
-Όταν χάσω εσένα..!!





Το σωστό ντουζ: λούζεσαι,σαπουν-ίζεσαι,ξεπλένεσ-αι και κάθεσαι από κάτω μέχρι να τελειώσει το ζεστό νερό...





Μωρό μου κοίτα ,πήρα
φωσφοριζέ προφυλακτικά
θα φωτίσει ο τόπος
απόψε.......
- Ε όχι , θα φωτίσει ο τόπος
με 10 εκατοστά κεράκι..... :-P





Να εισαι κοντα στον ανθρωπο που σε κανει ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ..
....αλλα πιο κοντα στον ανθρωπο που ΔΕΝ μπορει να ειναι χαρουμενος ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ...!!! ♥





Ίσως τα ωραιότερα λόγια
να τα ακούσεις από χείλη που δν περίμενες ποτέ





Ορισμός του δέντρου: Είναι κάτι που κάθεται ακούνητο για δεκάδες χρόνια και ξαφνικά πετιέται μπροστά σε μια γυναίκα οδηγό...





Κοπελιάάάάά.... ...Μαγκιά δεν είναι
να αρέσεις Σάββατο βράδυ... Αλλά
Κυριακή πρωί...;)





‎-ΕΣΕΝΑ σου ειπα τι δωρο θελω για τα Χριστουγεννα??
-Οχι...για πες.. :)
-Διαβασε την πρωτη λεξη...♥





τι σπαστικο όταν θεs να πειs σε κάποια "ασε μαs κουκλίτσα μου " αλλά δεν είναι κουκλίτσα :/





Το "θέλω" από το "δεν μπορώ" ένα "φοβάμαι" δρόμος...!





πολύ απλά εμπιστευόμαστε άτομα που μόλις γνωρίσαμε γιατί δεν μας έχουν ξανά πληγώσει..






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου