Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

φρεσκα, φρεσκα...!

Πες μου πως θα κανω ονειρα τωρα χωρις εσενα.

Τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια?? Μάλλον δε σου είπε κανείς ότι είσαι ΔΕΙΓΜΑ ΔΩΡΕΑΝ..;)


Οταν έχω κάτι το θέλω "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ" αν είναι για να το μοιράζομαι..το "ΧΑΡΙΖΩ"..!!!!

‎-Το δικο σου ονειρο?
-Αποψε εισαι εσυυυ ♥ !

Εννοειται ψυχη μου..την εχω πατησει μαζι σσ♥

‎-Η αγαπη ποναει...
-Η αδιαφορια σου ομως σκοτωνει..;)

Τα ωραιότερα δωρα γίνονται όταν δε γιορτάζεις κάτι. Απλά ο άλλος γιορτάζει το γεγονός που σε έχει στη ζωή του...♥

Μηνύματα (1) 
πάντα εύχεσαι να είναι από αυτόν/αυτήν που σου αρέσει;$ 
+1 Όσοι το έχετε πάθει ;$

‎|στο τηλ με τν πατερα μου|
πατερας: ποτε ερχεσε?:}
εγω: σε 10λεπτα
(μετα απο 1,5 ωρα)
πατερας: ποτε εχεις σκοπο να ερθεις?:')
εγω: τωρα τωρα σε 10 ειμαι εκει
(μετα απο 45 λεπτα)
πατερας: βσκα εχουν περασει 500 δεκαλεπτα απο τοτε. ποτε θα μαζευτεις?-.-
εγω: ελα αραξε ξεκιναω σε 5 φτανω
(μετα απο 20 λεπτα)
πατερας: ρε τ παλευεις?:@
εγω: ελα ντα3 μπεσα τωρα ερχομαι:|

Πέντε λεπτά πήγα στις θείες μου,
ψήλωσα, αδυνάτισα,
έγινα μοντέλο.....
αμα έχεις σόι εχεις σόι!!!!

ΜΑΜΑ: Πού ήσουν χτες;
TOTOΣ: Διάβαζα με τα παιδιά.
ΜΑΜΑ: Έλα, πες μου την αληθεια..
TOTOΣ: Οκ,σ'ένα στριπτιτζάδικο.
ΜΑΜΑ: Είδες κάτι που δεν έπρεπε να δεις;
TOTOΣ: Ναι,τον μπαμπά!

ΜακριΑ σου εγω είμαι το απόλυτο μηδέν

το ροζ ειναι πιο κιτρινο απτο μπλε

Έβαλα στο google "Happy New year" & και μου έβγαλε " not available in your country";p

‎-Διαβαζω ρε φιλε, για να μπορω να βγαλω μεθαυριο λεφτα...
-Μπραβο, τι διαβαζεις???
-Κανω μια επαναληψη τα καλαντα....

εγώ ξέρω τι θέλω......εσύ δεν ξέρεις τι σου γίνετΑι..!!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΣΤΥΣΩ ΣΤΑ 4!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΡΙΞΩ ΜΙΑ ΚΛΟΤΣΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠ'ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ!

ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΣΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ :D

Αγορι κάνει αφιέρωση σε κοπέλα:
-Μπορείς και μπορώ το κάθε κενό να γεμίζει με μια ηχώ
Σ'αγαπώ
Σ'αγαπώ
Σ'αγαπώ
Σ'αγαπώ♥
Κορίτσι απαντάει:
-Ξέρω περιμένεις ν ακούσεις
Καλα να εισαι και όπου να σαι
Αυτο μας τελείωσε λυπάμαι :) 

Αν δεν είναι για αγκαλιές πιο το νόημα να έχεις χέρια? :)

Μην κάνεις όνειρα για κάποιoν....
Που δεν θα είναι εκεί όταν ξυπνήσεις.....#

Πως λέγεται το σκυλί που έχει πρόβλημα στο ένα πόδι κ δεν μπορει να το πατήσει καλα καλα ; Θλασυ. HAHAHAHAHAHAHAHA

Επίσκεψη στο σπίτι και σε ρωτάει ο άλλος:
- Τουαλέτα έχετε;
- Όχι ρε φίλε, εμείς χέζουμε στην αυλή!

‎-Τι μεγαλο και ομορφο μουστακι που εχεις.
-Τι?
-Λεω οτι εχεις πολυ ωραιο μουστακι. Σου παει.
-Αντε γαμησου!
-Γιατι ρε Γιωτα, τι ειπα?
ααααααααχαχα

Ο Τοτός και ο πατέρας του παίρνουν βράδυ ένα ταξί να πάνε επίσκεψη στη γιαγιά του Τοτού.
Καθώς περνάνε έξω από ένα μπουρ****, βλέπει ο Τοτός το κόκκινο φως και ρωτάει τον πατέρα του με περιέργεια:
- Μπαμπά τι μέρος είναι αυτό με το κόκκινο φωτάκι;
- Α ... αυτό είναι ένα καλό μαγαζί.
- Μπουρ****!, λέει ο ταξιτζής.
- Και τι υπάρχει μέσα σ αυτό το καλό μαγαζί, μπαμπά;
- Υπάρχουν κάτι καλές κυρίες.
- Πουτά***!, λέει ο ταξιτζής.
- Και τι κάνουν αυτές οι καλές κυρίες, μπαμπά;
- Εξυπηρετούν κάτι κυρίους.
- Γαμ***νται!, λέει ο ταξιτζής.
- Κάνουν παιδάκια, μπαμπά;
- Ναι, λέει ο πατέρας του.
- Μπάσταρδα!, λέει ο ταξιτζής.
- Και τι γίνονται αυτά τα παιδάκια, μπαμπά, όταν μεγαλώσουν;
- ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ!, λέει ο πατέρας του.

Τον θες.
Σε θέλει.
Τον σκέφτεσαι.
Σε σκέφτεται.
Δεν το ξέρει.
Δεν το ξέρεις.
Νόμπελ μαλακίας!!

‎22-12-2012 
(μία μέρα μετά την καταστροφή)
Status στο fb:"Νοιώθω τόσο μόνος".Μητσοτάκης.
axaxaxxaxaxaaxxaxa

Θα 'ρθει το τέλος του κόσμου και δεν θα χουμε προλάβει να πούμε εκεί που πρέπει ένα μου λείπεις, ένα σε θέλω....ένα σάλτα και γαμήσου, κάτι...

‎-Συγνώμη κυρία μου,αλλά δεν μπορείτε να μπείτε στο καζίνο μας με αθλητικα παπούτσια -Μα αυτός εκεί είναι μόνο με το σώβρακο! -Αυτός βγαίνει.

‎...Για να με πιάσεις πρέπει να είσαι γρήγορη... Για να με βρεις, πρέπει να σε έξυπνη... ΑΛΛΑ για να γίνεις ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ, πρέπει να ΑΣΤΕΙΕΥΕΣΑΙ...!!! ;)

Γράφεις την ιστορία της ζωής σου σε μήνυμα, πατάς αποστολή, το στέλνεις... Περιμένεις με ανυπομονησία την απάντηση... Oταν έρχεται, διαβάζεις: ''ΟΚ.' Ψόφος..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου