Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

{...}

Έχω φάει σκάλωμα με τν πάρτη σου:|

στην πλάκα λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες !! :)

Ήθελα Να Είσαι Κοντά Μου..
Να Σε Χαιδεύω...
Να Σε Φιλώ...
Να Τσακωνόμαστε...
Να Λέμε Αστεία...
Να Γελάμε...
Να Είμαστε Αγκαλιά...
Αλλά Δεν Είσαι...


I m addicted to you..!!

Μισω τα μα9ηματικα αλλα λατρευω τη στιγμη που μετραω τα λεφτα..μυααχχαχ♥

Όταν βαριέμαι παίρνω τηλέφωνο στα Hondos Center και ρωτάω τι ώρες περνάει το πλοίο για το υπέροχο ταξίδι ομορφιάς.

Μαμά, γιατί σε πονάει το στομάχι; ρωτά ο μικρός.
"Γιατί είναι άδειο παιδί μου" απαντά η μαμά
Εκείνη την στιγμή μπαίνει μία φίλη τής μαμάς.
"Μήπως έχεις καμία ασπιρίνη; Με πονάει φοβερά το κεφάλι μου" λέει
Και ο μικρός: "Σάς πονάει κυρία γιατί είναι άδειο"....


Α-γάπησα
Γ-ελάστηκα
Α-ποτέλεσμα
Π-ληγωθηκα
Η-ταν λάθος μου! </3


Ηρθαν προχθες απο τον Συλλογο Αλτσχαιμερ να μου πουν τα καλαντα:
-Να τα πουμε?
-Πειτε τα.
-Τι να πουμε?


Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή μωρό μου..!

Το fb με ρώτησε τι συμβαίνει?
Του ειπα και εγω οτι δεν εχω λεφτά και αν μπορεί να με δανείσει κανενα χιλιάρικο.
Απο εκείνη την στιγμή δεν με εχει ξαναρωτήσει τιποτα...


‎- Ποια γευση αγαπας?
- Αυτην των χειλιων σου μωρο μου :)


Αλλοι σβηνουν τα φαγητα τους με κρασι...εγω τα σβηνω με πυροσβεστηρα..ο.Ο

Γιατι ο θεος εφτιαξε τον αντρα κ μετα την γυναικα? Γιατι πρωτα τα πειραματα κ μετα τα αριστουργηματα.. ♥ +.+

Enestwtas: s'agapw
(o)Mellontas: einai sta xeria sou

Ο καθενας βρισκει οτι αναζητα: αγαπη,παθος,στοργη.....εγω βρισκω παντα τον μπελα μου.. -,-

Ατομα που ΔΕΝ τους λειπεις,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να σου λειπουν.

Αγόρια σαν κι εσένα υπάρχουν ΠΟΛΛΑΑ..!!! Τςςς!! ;)

just because we don't talk 
doesn't mean I don't think 
about you.I'm just trying 
to distance myself because I
know I can't have you!!!!! :)

Αυτή την Vodafone. . .γκόμενα να
την είχα τόσα μηνύματα δεν θα
μου έστελνε!!!!!

Μπαμπά, μπαμπά στο σχολείο τα παιδιά με φωνάζουν μαφιόζο...
-Καλά, θα περάσω να το κανονίσω.
-Ωραία, κοίτα να φανεί σαν ατύχημα ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου