Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

...

-Ξέρεις τι είναι πιο ωραίο από το να ονειρεύεσαι?
-Να ξυπνας με το όνειρο σου δίπλα..♥

Κυκλους κανω κυκλους αφου εσενα θελω μονο♥

Χωρις να σε σκεφτω... Δεν περασε μια μερα..♥

Μην ψαχνεις να βρεις τον πιο ομορφο ανθρωπο του κοσμου, αλλα τον ανθρωπο που θα κανει τον δικο σου κοσμο ομορφοτερο..♥

Ειναι αυτο το κατι που εχεις μονο εσυ..
εσυ για μενα τελος εισαι και η αρχη..♥

Θελω να'σαι εσυ καλα και ας μην σε νοιαζει δεν με πειραζει..θα σ'εχω βαθια για μια ζωη στο λεω γιατι...εισαι οτι πιο ομορφο εχω Δει♥

Ο εγωισμός δεν γκρεμίζει μόνο προσδοκίες, καταστρέφει κ συναισθήματα..


Πεννυ: το κινητο μου πεθανε..:/
Βυκη: ζωη σε μας;)

Η εμπιστοσύνη είναι όπως η γόμα...μικραίνει με κάθε λάθος σου!!

Αρκει ενα ατομο να σου λειπει και ολος ο κοσμος ειναι αΔιοςςς ..<33

Υπαρχουν τοσοι πολλοι ανθρωποι που φωναζουν καθημερινα το ονομα σου....ομωs μονο ενα προσωπο το κανει να ακουγεται τοσο ξεχωριστο....♥

Kαι στην τελική τι ζητάμε; Ένα μήνυμα που να λέει: " Άμα στις 21 καταστραφει ο κόσμος, να ξέρεις ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου" .. !!!

Θα σου δώσω 12 τριαντάφυλλα, 11 αληθινά και 1 ψεύτικο...και θα σ'αγαπω μέχρι να μαραθεί και το τελευταίο... ♥

Ειναι καποιοι ανθρωποι που σε κανουν παντα να χαμογελας...αν τους εχεις βρει,μην τους χασεις ποτε !!!♥

Αν κάποιος σε βλέπει σαν εναλλακτική επιλογή & όχι ως προτεραιότητα..
Ήρθε η ώρα να τον δεις & εσύ σαν ανάμνηση..♥

Αλλοι ξερουν καρατε και σε γονατιζουν με μια κλωτσια....
Κι αλλοι κανουν οτι σ'αγαπουν και σε σακατευουν ολοκληρο!!!

Ενα like μερικες φορες σημαινει:<<μεσα ειμαι μιλα μου..♥>>...:)


Ποσο μου'λειψε να λεμε καλημερα...:$

Υπαρχουνε στιγμες που σαγαπω που σε μισω μα παλι ειμαι εδω και σε ζητω...

Το να διαγράψεις μια επαφή από το κινητό σου είναι εύκολο... Το να διαγράψεις κάθε επαφή με αυτό το άτομο είναι άλλο κεφάλαιο...

Η σειρα σου να γινεις αναμνηση:)

Είναι κι αυτές οι νύχτες ....που το εδώ.....απέχει τόσο πολύ από το εκεί.... Σε σκέφτομαι. Μου λείπεις. Καληνύχτα....

Κι εκεί που είμαι ξαπλωμένη κι έτοιμη να κοιμηθώ, έρχεσαι στο μυαλό μου και τα γαμάς όλα.....πάλι αυπνίες για χάρη σου....

Παραμυθιάζομαι......ξέρω πολύ καλά τι θα συμβεί...

Γιατι εγω ζω στον κοσμο τον δικο μου και εκει υπαρχεις Μονο εσυ μωρο μου♥

Οταν μια πορτα κλεινει μια αλλη παντα ανοιγει♥

Μα εγω ειμαι εδω και σ'αγαπω χωρις να ξερω το γιατι..♥

Πεφτω ξανα στον δικο σου γκρεμο λεω στην καρδια προσοχη στο κενο♥

Όταν εσυ σκεφτόσουν να με γράψεις..... Εμένα μου είχε ήδη τελειώσει το μελάνι....

Αυτο που κλινεις τον υπολογιστη και μπαινεις απο το κινητο φβ...πολυυ τελειοο♥

Εσυ δεν ξερεις αν μπορεις αυτο το βραδυ να με δεις που σου φωναζω πως πεθαινω μακρια σου
..♥

 Κοπελιά μπορεί εσύ να του τν πέφτεις..αλλά εγώ του τν σηκώνω;) 

μπατσοι γουρουνια μν πειτε ουτε λεξηη....αυτες οι μερες ειναι του ΑΛΕΞΗ...! σαν αυριο 6.12.12 εφυγε απο την ζωη ο μικρος αλεξης για κακη του τυχη τον πετυχε μια σφαιρα αυριο φοραμε μαυρα για να τον τιμησουμε. διαδωστε το..♥

Το οτι δεν σου μιλαω δεν σημαινει οτι σε ξεχασα...;)

"Μάτια που δεν βλέπονται όταν θα συναντηθούνε πιο πολύ θα αγαπηθούνε ♥ "

Όταν δίνεις τον λόγο σου δεν είσαι αντρας.... Όταν τον κρατάς είσαι!!!
καληνυχταα!!

Αγαπημένε Άγιε Βασίλη, σε περίπτωση που έχουν δίκιο οι Μάγιας, μπορείς να μου στείλεις το δώρο μου με τον Άγιο Νικόλαο;;;
Ευχαριστώ!!

εγω:μα που τους βρισκειςς..??
ειρήνη :χαχασα στα τιρογαριδακια εχει δωρo το φβ μου... 

με τσακισες με ριμαξες σαν να΄μουν ο χειροτερος εχθρος σου..:$

Σε είχα ψηλά,πολύ ψηλά,πάρα πολύ ψηλά...Καλή προσγείωση τώρα !!!

Κάποιοι χαρακτήρες, είναι σαν τις Δευτέρες....
Δεν αρέσουν σε κανέναν!!!

Μαζί σου εγώ έχω κόλλημα καιρό Κι απόψε που είσαι εδώ Σου το λέω δε γυρίζω σπίτι !!! Μαζί σου εγώ έχω κόλλημα γερό Κι είναι τόσο δυνατό Σα να έχουμε ΜΑΓΝΗΤΗ !!!♥

Μην ψαχνεις να βρεις τον πιο ομορφο ανθρωπο του κοσμου, αλλα τον ανθρωπο που θα κανει τον δικο σου κοσμο ομορφοτερο...
Καληνυχταα♥






1 σχόλιο:

  1. Διαρκεί τρία δευτερόλεπτα για να πεις σ 'αγαπώ, τρεις ώρες να το εξηγήσεις, και μια ολόκληρη ζωή να το αποδείξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή