Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

by φαιη... :)


How can I move on when I'm still in love with you?? :/

Όταν μια μέρα ξεκινάει καλά μην ανχώνεσε όλο και κάποιος θα βρεθεί να σου την χαλάσει... ;)

Tο 2 όταν είδε στο δρόμο το 9 :
-Γειά σου 7
-Εμμ το 9 είμαι
-Οχ συγνώμη..αφαιρέθηκα

Δεν μου αρέσει να μαθαίνω πράγματα που με πληγώνουν!!

Υπαρχει μια θεωρια που λεει, οτι οταν αργει ο υπολογιστης, κουνας μανιωδως το ποντικι και ξεκολλαει! χαχαχαχα

Μισω την αδικια και δεν την επιτρεπω σε κανεναν! Don't forget this! ;)

Αν ήσουνα τσιγάρο θα σε κάπνιζα αργά αργά θα σε απολάμβανα όσο πιο πολυ μπορούσα και ας ξερω ότι το κάπνισμα με βλάπτει σοβαρά να σε ακουμπώ στα χείλη μου ποτέ δεν θα σταματούσα... ♥


Πες μου ποιος σ'αγαπάει πιο πολύ από μένα άλλη σαν και μένα δεν θα ξαναβρείς με τα πείσματα σου να ταλαιπωρείς

Πού είναι αυτά που είχες τάξει;
Μόνο αγκάθια έχεις στάξει
και διαλύεις στο νερό τις λέξεις
και ζωγραφίζεις «Σ' αγαπώ» για να παίξεις

Πόσο λυπηρό, όταν οι άνθρωποι που ξέρεις, "μετατρέπονται" σε ανθρώπους που ήξερες..

Ωραια επιλογη... ατομα που δεν ξερεις...τι να πω..!!

Γιατί βρήκαμε γιατί τόσες άφορμές?

Εισαι μια εικονα στο μυαλο.♥
Που να ΗΣΥΧΑΣΩ δεν μπορω


Η γυναίκα μπορεί να ξεχωρίσει το "μαιμού" απο το γνήσιο. Αλλά αν της βάλεις έναν μαλάκα κ έναν κύριο... Θα πάρει τον μαλάκα...

Ότι ξεθωριασει...θα ­ σβήσει.. 
Ότι πόνεσε...θα κλείσει... 
ΜΑ ΌΤΙ ΑΞΙΖΕ ΘΑ ΖΉΣΕΙ ♥


Αγορι μου το να μιλας με αλλες 50 κοπελες δεν ειναι μαγκια μαλακια του εγκεφαλου σου ειναι...

Μερικά απλά αλλα Βασικά πράγματα...
Να ΜΗΝ είστε απασχολημένοι για αυτόν,που σας χρειάζεται...
Να ΜΗΝ προδίδεται αυτον που σας εμπιστεύεται...
Να ΜΗΝ ξεχνατε αυτόν που σας θυμάται...
Να,μην θεωρείτε δεδομένο αυτον που σαςΑΓΑΠΑ!!!
Να ΜΗΝ υπόσχεστε αν δεν είστε σίγουροι....


Ο καθηγητής στον Τοτό:
- Αν έχεις 5 ευρώ στην τσέπη σου και σου έδινε ο πατέρας σου και άλλα 5, πόσα θα είχες;
- 5ευρω.
- Μάλλον δεν ξέρεις πρόσθεση!!
- Μάλλον δεν ξέρετε τον πατέρα μου!!!


Mερικές φορές δν ξέρεις...κι εύχεσαι να
μάθεις...
Μετά μαθαίνεις και εύχεσαι ... να ΜΗΝ
ΗΞΕΡΕΣ.


Mα καλα τοσο sexy ειναι η ψυχολογια μου και την γαματε ολοι???

Το συναίσθημα θα είναι πάντοτε το πρώτο κίνητρο των πράξεων του ανθρώπου... δεν υπαρχουν συναισθηματα εγω αυτο καταλαβενω.!

Ομορφιά έχουν πολλοί, αλλά αυτό το κάτι το έχει μόνο ένας :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου