Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

:P

Η χυλόπιτα του φβ:
- ♥!
- :)!

Συμφωνα με το ημερολογιο των Αζτεκων τις 31 Δεκεμβριου 2012 και ωρα 00:00 θα μπει το 2013!!!!!ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!!!!

Στην περίπτωση σου ο εγκέφαλος στο κεφάλι σου..ΠΙΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΟ..!;)

Περιμενα και εγω να καταστραφη ο πλανητης τιποτα...χορτο πρεπει να καπνιζανε οι μαγια τελικα...:Ρ


Πριν το γάμο:
Γιώργος: Ανυπομονώ
Μαρία: Θέλεις να φύγω?
Γιώργος: Όχι ούτε να το σκέφτεσαι.
Μαρία: Με αγαπάς?
Γιώργος: Φυσικά! όσο πάει και πιο πολύ!!!
Μαρία: Με έχεις απατήσει ποτέ?
Γιώργος: Ποτε δε θα το εκανα αυτο!
Μαρία: Θα με φιλήσεις?
Γιώργος: Με την πρωτη ευκαιρία
Μαρία: Θα με χτυπαγες ποτε?
Γιώργος: Οχι βέβαια. Είσαι τρελή?
Μαρία: Με βρισκεις ομορφη?
Γιώργος: Ναι.
Μαρία: Αγάπη μου!
-Μετά από το γάμο:
Απλά ξαναδιάβασε το από το τέλος προς την αρχή!

Πριν Μιλήσεις , Άκου ✔
Πριν Γράψεις , Σκέψου ✔
Πριν Πληγώσεις, Νιώσε ✔
Πριν Μισήσεις , Αγάπησε ✔
Πριν Τα Παρατήσεις, Προσπάθησε ✔
Μα Πριν Πεθάνεις ,ΖΗΣΕ ✔✔✔

Πηγα να φτιαξω κεικ και με χτυπησε το ρευμα....Τζιζ κεικ...!;D

ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟΨΕ ΜΙΑ ΤΡΕΛΛΗ ΙΔΕΑ
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ
ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙ
ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ
ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ

Θες και έρωτες πανάθεμα σε...Φάε έναν κουραμπιέ καλύτερα...

Στην ταξη:
Δασκαλα: Παιδια πειτε μου μια λεξη απο π.
Τοτος : Πουλι κυρια.
Αννουλα: Αχ απο το στομα μου το πειρες.
Τοτος: Γιατι τσιμπουκη μου επερνες;

Προτιμω να κανω ονειρα που με προδωσουν...
παρα να παψω να ονειρευομαι!!!

Μέσα μου υπάρχει μια ελπίδα για να ζω φτάνει τα δυο σου μάτια να κοιτώ!*

Εχω δει ηδη 2 ταινιες που δε μου αρεσαν επειδη το τηλεκοντρολ ειναι στον αλλο καναπε .. :P

‎...Πιο εύκολα αλλάζουν θέση τα βουνά, παρά οι άνθρωποι ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ...!!!

ρε παιδια....
Δεν εχω ξαναπαει σε ψοφο ολης της ανθρωποτητας=/
τι να φορεσω?τ2ιν κανει?=/

‎...Αυτό που ορισμένοι, κάνουν τα ΕΝΤΕΛΩΣ αντίθετα από τα όσα 'σωστά' λένε απλά για να το παίξουν επίπεδο έχει καταντήσει αηδία!!!!!! -.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου