Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013


Σε μια γυναικα αρεσει:
Να την φιλας αργα;)
Να την κρατας απο τη μεση :')
Να της 9υμιζεις καθε λεπτο πως την αγαπας:)
Αν σου πει οτι σ'αγαπαει περισσοτερο αρνησου το ♥
Να της χαιδευεις τα μαλλια..
Να την κοιτας στα ματια..
ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ..!

Ειναι απίστευτο που ενας ανθρωπος σου ραγιζει την καρδια ... Και ομως ολα αυτα τα σπασμενα κομματια συνεχιζουν να τον αγαπανε.... ♥

Life is not about trying to change the world.
It's about trying not to be changed by it.
- Lights

εχεις αραγε σκευτει ποτε, ποσο πολυτιμα ειναι, ολα αυτα που θεωρεις δεδομενα δικα σου..

Aφού των Φώτων πετάμε σταυρό, γιατί του Σταυρού δεν πετάμε Φώτη? :P

One day στην λιακάδα
Sitting on the πρασινάδα
Where the flowers ανθούσαν
and the horses χλιμιντρούσαν
Say ο Μήτρος to Κρουστάλλω :
Do you μ' απατάς με άλλο;
               -
Κι η Κρουστάλλω σαν το hear
τηνε πιάνει μέγας fear
Because τόπε η Μαγδάλω
ότι did it μ' έναν Γάλλο.
               -
And the girl πονηρεμένη
Lay down σαν πεθαμένη
Μήτρο μ' if you don't believe me
με το καριοφύλι kill me.
And the Μήτρος που ήταν θύμα
την επίστεψε the βλήμα.


Ερωτευτευτήκαμε ...... και τι καταλάβαμε? πάλι τα μούτρα μας φάγαμε!!

απο την στιγμη που θεωρεις δεδομενο κατι, το'χεις χασει ειδη:)!

Η cosmote μου λέει συνέχει ότι ο κόσμος της είμαι εγω..ενταξει,λογικο,αλλα ξεκόλλα..είμαι αλλου....

‎- Kai me koitouse kala kala o hlithioc!!
-Gt arage??xD
-Gt?? :p
-Gt eisai MANARI manari m xD!!!


Ένας τύπος γελάει μόνος του.
Τον πλησιάζει ένας άλλος και τον ρωτάει:
- "Τι σε έπιασε και γελάς;"
- "Ξέρεις, λέω ανέκδοτα στον εαυτό μου...και πριν από λίγο είπα ένα πολύ καμένο που δεν το ήξερα!" ...


Eιναι απιστευτο ποσο ξενος μπορει να γινει ενας δικος σου ανθρωπος..
και ποσο "δικος σου" μπορει να γινει ενας ξενος . . .


Πες μου γιατί τριγυρίζεις μέσα στο μυαλό μου?#

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου