Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Δινεις τον αριθμο σου..
Ο τζεντλεμαν: οκ θα σε παρω ..
Ο γυφτος: CU ειναι;

Πουλάς την κολλητή σου για ένα γκόμενο.
Πολύ μπροστάαα..!!!

Χανομαι στα χερια σου αντρα δειλε

Κλεμμενες καταστασεις=Δεν εχετε προσωπικοτητα.Καιρος να αποκτησετε.

Είναι υποκρισία να λες πράγματα που δεν αισθάνεσαι, υποκρισία όμως αποτελεί και το να μη μιλάς για ό,τι αισθάνεσαι..

‎- Για μενα, η γκομενα ειναι σαν ενα Ι-pod.
- Δηλαδη;
- Δεν εχω..!!

Κι όταν δίνεις πολύ αξία σε κάτι, μετά απο λίγο καιρό αναρωτιέσαι... .....ΑΞΙΖΕ???

‎-Θα εδινες την ζωη σου για εμενα? :)
-οχι!
-γιατι:/
-Γιατι δεν σε δινω τοσο ευκολα! 

Μωρο μου κοιμασε?
-Μμμμμ..
-Βρε μωρο μου κοιμασε?
-Μμμμμ...
-Βρε μωρο μου απαντα μου κοιμασε?
-Πεταγετε εξαγριομενος. Ναι γαμο το στανιο μου κοιμαμε λεω δν καταλαβαινεις .
-Και ετσι κοιμασε εσυ με τα ματια ανοιχτα και ουρλιαζοντας.

Οι πραγματικοί φίλοι είναι σαν τα καλά παιδικά παραμύθια, δεν μπορείς να τους ξεχάσεις όσα χρόνια κι αν περάσουν!!!!

Ήρ9ες εχ9ές νόμιζες λάβωσες μα την καρδιά μου δεν τραυμάτησες...ήρ9ες εχ9ές νόμιζες πλήγωσες μα την ψυχή μου ούτε καν άγγι3ες..*γιατί στην καρδιά μου έχω αλε3ίσφαιρο γιλέκο* !!!

το να κανειςς οτι θες ειναι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ..
το να κανεις οτι σαρεσειι ειναιι ΕΥΤΥΧΙΑ..

ΟΔοΣ ΤΡεΛΑΣ...... Έχετε και σεις ένα γνωστό που όταν γελάει ακούγεται τουλάχιστον τρία οικοδομικά τετράγωνα μακριά.....?? Πριν από 5 λεπτά · 520 άτομα · Μου αρέσει! · 35


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου