Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Αν πετύχω πρώην μ έξω με την δικιά του ,του φωνάζω:"να ορίστε καλά περνάς,τι μ στέλνεις μηνύματα το βράδυ?" κ φεύγω!


‎-Μπαμπά ποια είναι η καλύτερη ηλικία για να κάνω σεξ;
-Όταν πεθάνω κορούλα μου.............:P


- Μπαμπακα μ ;$ ξρς ποσο σαγαπαω ε? ;3
- Φυγε απο δω.. Δεν εχω λεφτα ;$......

Σε χίλια χρόνια από τώρα οι αρχαιολόγοι θα ανακαλύπτουν εγκαταστάσεις μαυρίσματος, νομίζοντας ότι καίγαμε ανθρώπους ως τιμωρία.

όλοι σκέφτονται πως να αλλάξουν τον κόσμο αλλά κανείς τον εαυτό του.....

Άαααααααασε μας οθεόςνασεκάνεικουκλίτσα.

Ποτε μην κανεις το λαθος να πεις κατι εαν δεν το νιωθεις...;'/

Κουκλιτσα μου ετσσ κουνιοταν ο τιτανικοσσ κ βυ9ιστικεεε(!)


‎- Γεια! :) ^___^
- Γεια!
- Θα μου δωσεις τον αριθμο σου? ;)
- Γτ ο δικος σ δεν σ'αρεσει? :Ρ


Πριν πεις "στα αρχιδια μου" τσεκαρε πρωτα αν εχεις!

‎- Μαμα, μαμααα!! Να παρουμε ενα γατακι;
- Οχι παιδακι μου γιατι οταν μεγαλωσει θα χεζει τις γωνιες.
- Να παρουμε τοτε ενα τιγρακι;
- Οχι γιατι οταν μεγαλωσει θα χεζουμε εμεις τις γωνιες..





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου