Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

:D

Τα αγόρια θέλουν κορίτσια με ομορφιά.
Οι άντρες θέλουν γυναίκες με καρδιά..

Λοιπον το αποφασισα,
αφηνω ολες τις μαλακιες που εκανα ....πάω για καινούριες! !!

Ολοι λεμε "δεν προκειτε να γινει ποτε αυτο, ποτε εκειν"ο αλλα εχουμε μια τεραστια ελπιδα μεσα μας που μας ψυθυριζει "θα γινει"...

Μη με κοιτάζεις σαν αγία με φωτεινό στεφάνι ... αφού έχεις καβαλήσει κούκλα μου ήδη το καλάμι!!!!

Καμια μερα αμα μας κατακτησουν οι τουρκοι θα παει η γιαγια μου με κουλουρια και θα ρωτησει...:
Μεμετ...εσυ εισαι..?Ο.ο

I love you more than you will ever know.

‎- Εχεις κορμί Θεού!!! - Αληθεια; - Ναι, του Βούδα...!

Ολόκληρο γομάρι 22 χρόνων κ με ρωτάει η
μάνα μου αν γράφω ραβασάκι σε γκόμενα. Τι
γκόμενα ρε μάνα, παιδιά είμαστε; Στον Αγιο
Βασίλη γράφω

‎- Κατηγορούμενε για ποιο λόγο έσπασες με
πέτρα το κεφάλι της γυναίκας σου;
- Δεν ήταν πέτρα κύριε πρόεδρε ήταν το
μπιφτέκι που είχε φτιάξει...

Μπαινει ενας σε ενα σουβλατζίδικο: -Γεια.
-Γεια σας. Τι θα θέλατε;
-Μια πίτα γύρο απ'ολα χωρίς ανανά.
-Μα δεν βάζουμε ανανά..
-ΓΙΑΤΊ ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΖΉΤΗΣΑ;

ΚΑΝΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ...οχι οτι θα καταφερεισ να αλλαξεις τον κοσμο...αλλα ετσι δεν θα επιτρεψεις στον κοσμο να αλλαξει ΕΣΕΝΑ!!!

ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ...ΝΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ....ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ

ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΖΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΓΑΜΑ ΤΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑ ΟΣΟ ΘΕΣ!

Η αλλη εχει ονομα στο fb, "μαρακι σκετο" εγω
θα το βαλω "μετριο με γαλα "..

υπαρχουν στιγμες που ειναι ικανες να σταματησουν τον χρονο...Μην τις ξεχασεις ποτε και ποτε μην προσπαθησεις να τις ξαναζησεις..γιατι μπορει να τις βαρεθεις

Πού θα με πας, θα μ’ αγαπάς ή τη ζωή μου θα την παιδέψεις
πάντα αγκαλιά θα με κρατάς ή μήπως θα με καταστρέψεις;

Σε κάθε ανανέωση της αρχικής αλλάζει & η ερώτηση..
Τι σκέφτεσαι?
Τι συμβαίνει?
Τι γίνεται?
Πως νιωθετε?
Αρχίζω σοβαρά να ψυλιάζομαι ότι πίσω
απ'τις νέες ρυθμίσεις του fb βρίσκεται η μάνα μου...

Μην πιστέψεις ότι πάω να τρελαθώ για σένα
Μην πιστέψεις ότι ήτανε γραφτό
Εσύ με μένα μια ζωή να ζήσουμε μαζί...;)

‎-Γιέ μου, να ξέρεις η πολύ μαλακία τυφλώνει.
-Η Ελένη είμαι μπαμπά.

Υπάρχουν κάποιες φορές που η σιωπή σου, είναι η καλύτερη ατάκα της ζωής σου...

κοντα σου υποφερωω
καιι ΣΠΑΩ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ
ΠΟΥ 'ΧΑ ΤΑΞΕΙ ΝΑ ΣΟΥ
ΦΕΡΩΩΩ!♥

Μερικες φορες τα μικροτερα πραγματα καταλαμβανουν το μεγαλυτερο μερος της καρδιας σου.;)

Αγαπαω οσους μ'αγαπουν τωρα ολοι οι αλλοι να παν να γαμηθουν :)
Χαχαχα

Αν αγαπάτε κάποιον και δεν ξέρετε το γιατί σημαίνει πραγματική αγάπη!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥

Ρε πουστη μου,αναρωτιεμαι,ματια δεν ειχα?

To "Έχει ζεστό νερό να κάνω μπάνιο; Ναι ρε έχω αφήσει" πρέπει να είναι παγκοσμίως το μεγαλύτερο ψέμα που λένε τα αδέρφια μεταξύ τους !!!

‎-μ'αγαπας?
-οχι
-ΧΕΣΤΗΚΑ! σ'αγαπαω εγω.. ♥

‎-Ee file esi me to trakter 
-ela
-esi patises to poulaki tsiou?
-Nai
-Paitheres patas?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου