Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Μόλις πέρασε ενα αμάξι που είχε τέρμα Στικουδη.
Η Στικούδη θα ήταν!

Πως χαιρετιουντε στην Σπιναλογκα;;...
-Που 'σαι μωρη αρρωστιαααα;


Eγω δεν ειμαι google, να με ψαχνεις οποτε σου καπνιζει αγορακι μου!

Με αντρα θα μιλησεις λογικα μονο οταν ειναι κρεμμασμενος αναποδα.....
Τοτε το αιμα θα ειναι στο σωστο κεφαλι....
XAXAXA

Εγώ είμαι ξύπνια και η τύχη μου κοιμάται..κάτι παει λάθος εδώ.

Δώσε μου τα μάτια σου να δώ το πως με βλέπουν..

-Γιατρέ δεν βλέπω καλά!
-Το ξέρω! Κρεοπωλείο είναι εδώ..

σαββινα:ααχ παγωσε ο εγκεφαλος μου -_-
ισμηνη:ποιο αυτο το μικρουτσικο τοσο δα πλασματακι?^_^

‎-Διαφωνούμε συνέχεια
-Δεν νομίζω..^_^
 

‎- Με γουστάρει η Μαρια ♥
- Άντε ρεε πώς το ξέρεις?-
- Μου έχει κανει 2 likes :$ 
-ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ Πάτε για γάμο..!!

μη μετανιωσεις ποτε για αυτα που εδωσεσ 
ασε τουσ αλλουσ να μετανιωσουν που δν τα εκτιμησανν


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου