Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

‎-Πας καλά?Καθαρίζεις φασολάκια και κλαις???
-Σκότωσα τον μάικ...

Βλέπω μια τύπισσα που είχε ένα τατουάζ και έγραφε:ΣΕΧ!!!Προφανώς θα εννοούσε:Σουβλάκια Έχω Ξεσκίσει!!!

Είναι και μερικοί άνθρωποι που μας χαμογελάνε ακόμα κ όταν κάνουμε λάθη. Αυτούς τους αγαπάμε λίγο παραπάνω...

τα ιδια παντελακι μου, τα ιδια παντελη μου..

Λένε...
-MΕΓΑ λά9ος να κρύβεις τα συναισ9ήματα σου.! 
-και που τα είπα δηλαδή τι κατάλαβα?!

Μη δίνεις προτεραιότητα σε κάποιον που γι' αυτόν είσαι δεύτερη επιλογή...!!

Να γίνει η αγκαλιά μου φυλακή, 
κανείς να μη σε πάρει από εκεί..♥

‎&το παγκακι που τα ονειρα χαδαζαμαι ξεριζοσαν&οικο ανοχης ανοιξανε.....


Ναι,έχω αλλάξει.Δικαίωμα μου δεν είναι?Άντε να δούμε..

‎-Άστα φίλε χώρισα
-γιατί
-γιατί με είπε πως ασχολούμαι πολύ με τον ΠΑΟΚ
-και εσύ τι την είπες?
-ότι την αγαΠΑΟΚ πολύ!!!

αλλοι κοιτουν τον ουρανο&χανονται..
εγωω κοιτωω τα Ματια σου&ταξιδευωω..

Θα εκτιμησεισ κατι μονο εαν το χασεισ...και θα το χασεισ γιατι δεν το εκτημεισεσ οπως του αξειζε!!

Οταν ομως δεν θα ειναι εκεινη μεσα θα μιλας, αλλα δυστηχως θα σε ειρωνευομαι;) Συγγνωμη μαγκα, αλλα οτι μου κανουν ΚΑΝΩ:*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου