Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Οι μαθητες στην ταξη(-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) οταν λεει ο καθηγητης οτι γραφουν διαγωνισμα(O_O) (O_O) (O_O) κατα την διαρkεια του διαγωνισματος(← _←)(→_→) (←_←) οταν ελενχει ο καθγητης(↓_↓) (↓_↓) (↓_↓)(↓_↓)(↓_↓) οταν βγαινουν τα αποτελεσματα...­.... (͡๏̯͡๏)(͡๏̯๏)

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΨΩΝΙΖΕΙΣ ΨΑΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΡΕ ΜΑΛAΚΑ;
-Καταρχάς δε μ αρέσει ο τόνος σου.

αν δεν ειχα γινει ετσι
τιποτα δεν θα 'χα αντεξει..

Ένα πρωινό μήνυμα στο κινητό σου δεν σημαίνει απλά μια καλημέρα , αλλά , ότι ήσουν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε όταν ξύπνησε ...

Ήταν που δεν θα με άφηνες ΠΌΤΕ και θα ήσουν δίπλα μου ότι και να ήθελα:/

Περπατάς στο δρόμο...σε κοιτάει...
ρίχνεις με θηλυκότητα τα μαλλιά πίσω από τον ώμο...
του χαμογελάς...Πέφτεις πάνω σε παρκαρισμένο....
ΙΟΥ ΙΟΥ ΙΟΥ συναγερμός......Τρέχεις....

‎-Το ξέρεις ότι εσύ φταις που έχω παχύνει?
- Γιατί φταίω εγώ?
- Γιατί έχω φάει μεγάλοοοο κόλλημα μαζί σου...♥!

κοριτσι:μου λειπεις;$
Αγορι:κλεισε κλεισε...
Κοριτσι:τι ερχεσε?;*
Αγορι:τι λες μωρη παιζω λολ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου